dimarts, 23 de desembre del 2008

24TH ANNUAL JINGLE BELL RUN & WALK

No hi ha res mes autèntic, que incluir-te a les tradicions de cada país on estiguis. Per això, quan em van comentar si volia córrer en aquesta carrera, la meva resposta va ser: "Córrer no, però caminar (que també n'hi ha una opció) i tant!!). La veritat es que es al.lucinant el que estic arribant a canviar amb el tema de fer esport... es que ni em reconeix-ho... jajaja.

Vaig a explicar-vos una mica de que va aquesta carrera. Es un esdeveniment que es va començar al 1984 i que es repeteix cada any, dos diumenges abans de nadal. Es una carrera, en la que corren una mitja de 10.000 persones amb un toc nadalenc. Però també amb un costat benefic, ja que el preu de l'incrispció (uns 25$) es dona, íntegrament, a la Fundació Americana contra la Artritis, per la busqueda d'una cura contra aquesta infermetat. El recorregut es en el centre de Seattle amb una distancia de 3 milles (uns 5 kilòmetres). Tanquen tot el centre de la ciutat per aquesta carrera, inclús l'autopista!.

Abans de que rieu tant... que sapigueu que vaig acabar la carrera! Vale que anava caminant, vale que vaig arribar tard i no vaig córrer des del proncipi... pero l’ha vaig acabar!! (Deixe-ho de pressionar-me)
Però aquesta carrera es graciosa perquè la gent va amb parafernals nadalenca, encara que també esta l'il.luminat que es disfressa d'algu que no te res a veure amb el nadal (veure fotos mes abaix). Hi han premis pels corredors, però també per aquesta gent que es disfressa i la veritat es que n'hi havia cada un...
No! Jo no em vaig disfressar. Feia tant de fred i estava tot tan glaçat, que ja tenia prou de vigilar que no caigues... Encara que portava tantes capes de roba, guants i gorros (perquè no se'm caiguessin les orelles a catxos) que que dificilment podia fer moviments normals per mourem!. Es a dir! Que anava preciosa! Com sempre! Jajaja. XD
Una vegada acabada la carrera, quan ja passes la línia de "Finish",et donen, plàtans, pa amb blueberris, aigua, chocolata calenta... toooooot gratis. Suposo que tot això es per qui s'ho a pres en serio i arriba una mica cansat a la meta però... joeeer, es que em moria de gana L . Ah! I si tenies ganes de fer pipi, tenies la mísera quantitat de 60 lavabos portàtils! (mireu mes abaix, que ho he documentat).

En global, l'experiència va valdre la pena però... massa fred! ... Bueno, en general fa massa fred per tot!! XD. Cuideu-vos!



A cada "esquinica" podeu trobar algunes de les disfresses. A la primera "Rudolf" amb la seu nas vermell, a la segona, regals apunt d'ofegar-se per l' esforç, a l'altre els il.luminats disfressat de "comecocos" (res a veure amb el nadal) i a l'ultima Santa Claus. Al mitj teniu una foto dels 60 lavabos portàtils, el meu numero de corredor i jo al principi de la carrera. No ensenyo la foto de després, perquè tinc una dignitat.

1 comentari:

anabel ha dit...

HOla, he encontrado tu blog en ayuda de google, de que no podias subir fotos a tu blog podias decirme como lo arreglastes poooooooooorque yo no puedo subir mis fotos.
GRacias